Wynken, Blynken and Nod
Ez a csodálatosan kidolgozott Silly Symphony-epizód egy álomszerű fantázia három kisbabával a főszerepben, akik egy facipőhajóval utaznak a Holdra. Az út során csillagokra horgásznak, és hálójukkal elkapnak egy üstököst is, hogy az húzza őket keresztül az éjszakai égen. Amikor vihar tör ki, egy holdsugáron visszacsúsznak a Földre, vissza egy bölcsőbe egyetlen kicsi álomszuszékként.