Assembled: A GALAXIS ŐRZŐI: 3. RÉSZ werkfilm
Csatlakozz James Gunn rendezőhöz és olyan szupersztárokhoz, mint Chris Pratt vagy Zoe Saldaña, akik felidézik hogyan született meg és formálódott, majd hogyan mutatták be a közönségnek „A galaxis őrzői” 3. részét. Állj a színészek és a stáb mellett a forgatás megérintő utolsó pillanataiban, amikor elköszönnek egymástól és lezárják Peter Quill és a hőn szeretett, különc harcosokból álló csapatának történetét.
Csatlakozz James Gunn rendezőhöz és olyan szupersztárokhoz, mint Chris Pratt vagy Zoe Saldaña, akik felidézik hogyan született meg és formálódott, majd hogyan mutatták be a „A galaxis őrzői” 3. részét. Járd körbe velünk a monumentális és elképesztő részletgazdag díszleteket, amelyeket az epikus űrkalandhoz építettek. Légy szemtanúja a különös, eddig még soha nem látott mennyiségben feltűnő idegen lények születésének. Kísérd el Bradley Coopert a hangstúdióba, ahol legendás hangjával segít életre kelteni Mordályt. Állj a színészek és a stáb mellett a forgatás megérintő utolsó pillanataiban, amikor elköszönnek egymástól és lezárják Peter Quill és a hőn szeretett, különc harcosokból álló csapatának történetét. Mindez, és még sok más izgalmas érdekesség is vár rád a „MARVEL STUDIOS Assembled: A GALAXIS ŐRZŐI: 3. RÉSZ werkfilm”-ben.