A galaxis őrzői: 3. rész
A Marvel Studios filmjében, „A galaxis őrzői: Volume 3-ban” szeretett számkivetettjeink letelepednek Knowhere-en. Nemsokára Rocket viharos múltja felforgatja az életüket. Peter Quillnek összehívja csapatát egy veszélyes küldetésre, hogy megmentsék Rocket életét. Ha küldetésük nem jár sikerrel, az az általunk ismert Őrzők végét jelentheti.