Az erő krónikája
Miután három tini szuperképességekre tesz szert, összedolgoznak, hogy finomítsák képességeiket, de a saját személyes és családi gondjaik katasztrófához vezetnek kettejük számára.
Ebben a feszült, sokkoló thrillerben három gimis barát elképesztő felfedezést tesz egy földalatti barlangban: hirtelen szuperképességekre tesznek szert. Az elméjükkel tárgyakat mozgatnak vagy pusztítanak el, és akár repülhetnek is. Ám ahogy az ártalmatlan csínyek helyét átveszik a veszélyesebb mutatványok, elvesztik az irányítást az életük felett, aminek a vége egy kirobbanó, elképesztő végjáték!