Victor Frankenstein
Az emberiségen segíteni szándékozó kísérleteik során Dr. Frankenstein (James McAvoy) és az asszisztense, Igor (Daniel Radcliffe), megalkotnak egy szörnyet, amely elképzelhetetlen rettegést hoz mindenki számára, aki az útjába kerül.
James McAvoy Victor Von Frankenstein szerepében és Daniel Radcliffe Igorként lehelnek új életet egy eredeti, korábban soha nem látott csavarral Mary Shelley 19. századi regényklasszikusába. Az Igor szemszögéből elmesélt történetben megismerjük a nyugtalan fiatal asszisztens sötét hátterét, a fiatal medikushallgató Victor Von Frankensteinnel kötött barátságát, és Frankenstein a szemünk láttára válik azzá a férfivé és legendává, akiként ma ismerjük.