Elhagyottak
1984-ben egy kalauz három magára hagyott testvért talál egy barcelonai pályaudvaron. Nincs náluk se csomag, sem irat. Ramónnak, Ricardnak és Elvirának hívják őket, és kettő-, négy- illetve hatévesek. Egy barcelonai család örökbe fogadja őket, és elfelejtik a múltjukat. Harminc évvel később Elvira teherbe esik. Kutatás veszi kezdetét, hogy választ találjanak a kérdésre: kik ők valójában?
1984. április 22-én egy barcelonai vasúti pályaudvaron három magára hagyott testvérre bukkannak, akik csupán kettő- négy- és hatévesek. Ramónnak, Ricardnak és Elvirának hívják őket, de nincs náluk semmilyen irat. Franciául beszélnek, és csak arra emlékeznek, hogy Párizsból jöttek. Nem tudják a szüleik nevét, sem azt, hogy hol vannak. Egyetlen kérdés kísérti őket: kik ők valójában? A rejtély megfejtéséhez vissza kell szerezniük emlékeik egy részét – amelyek közül sok törlődött vagy elfojtódott. Több önkéntes segítségére támaszkodnak, akik a közösségi médián keresztül összefognak: térképek, fényképek és családfák segítségével próbálják összerakni a mozaikdarabokat, és egy biztos nyomra bukkanni. Az út egyszerre izgalmas és bonyolult, egyetlen cél vezérli őket: megtalálni a szülőket, és megérteni, miért hagyták el a gyerekeket. Vajon sikerrel járnak?
Három testvér megpróbálja kideríteni, kik voltak a szüleik, és miért hagyták el őket 1984-ben.
A három testvér nyilvánosságra hozza a kutatását. Új nyomok a vér szerinti családjuk felé mutatnak.
A három testvér újra találkozik a vér szerinti családjával, és felfedezi a szüleik bűnözői múltját.