The Football Fraudster
Az elmúlt 10 évben Medi Abalimba kiadta már magát MI6-ügynöknek, Gael Kakuta Premier League- futballistának, fociügynöknek, NFL-játékosnak, egy vezető lemezkiadóval elhitette, hogy egy kolumbiai rapper, Thierry Henry exfeleségét pedig meggyőzte, hogy a haditengerészet kommandósa. Ez a dokumentumfilm részletesen bemutatja, hogy sikerült mindezt véghez vinnie.