dokusorozat
A Premier League egykori sztárjátékosának, Jlloyd Samuelnek a halála után a férfi nejében felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg ismerte-e a férjét. A nő megdöbbentő felfedezést tesz: a férje kettős életet élt. Emma Samuel elmeséli, hogy a ragyogó álomélet hogyan vált rémálommá.