2019 április 10-én a század egyik legmegdöbbentőbb tudományos eseményére került sor: elkészült az első kép egy fekete lyukról, ezzel is alátámasztották Einstein relativitáselméletét. De hogyan született meg egy ilyen fontos felfedezés?