Solar System: the Secrets of the Universe
Csatlakozzon vendéglátónkhoz a 2050-es év nemzetközi űrállomásán. Csodálja meg a háromdimenziós látványt, és tudjon meg sok mindent a minket körülvevő asztrális testekről.