Lilo és Stitch
Jumba többi kísérlete kiszáradt gubók formájában Hawaii-on ért földet. Lilo és Stich küldetése elkapni Stitch „unokatestvéreit”, mielőtt azok a gonosz dr. Jacques von Hamsterviel és segédje, Gantu kezébe kerülnének.
Ha Stitch volt dr. Jumba imádott 626-os kísérlete, mi történt a többi 625-tel? Jumba többi kísérlete kiszáradt gubók formájában Hawaii-on ért földet. A kísérletek vízbe merülve válnak aktívvá, és Stitch-hez hasonlóan minden kísérlet sajátos tehetséggel dönti romba a dolgokat... és nevettet meg. Lilo és Stich küldetése elkapni Stitch „unokatestvéreit”, mielőtt azok a gonosz dr. Jacques von Hamsterviel és segédje, Gantu kezébe kerülnének, jóra fordítani a kísérletek természetét, és olyan helyet találni nekik, ahová tartozhatnak, és ahol a közösség hasznos tagjai lehetnek.