Lilo és Stitch 2. – Csillagkutyabaj
Stitch remekül érzi magát, mielőtt a másik 625 kísérleti alany földet érne Hawaiin. Segít Lilónak, hogy anyja nyomdokaiba lépjen, miközben ő a nagy szigeti hulahoppkarika-bajnokságra készül. Ám amikor Stitch-csel akad némi gikszer, tökéletes világuk azonnal a feje tetejére fordul.