Harcra fel
A sorozat egy csapatnyi imádni való rosszcsont – Jack, Jerry, Milton, Kim, valamint mesterük, Szenszei Rudy – történetét követi végig a Bobby Wasabi Harcművészeti Akadémián.
A sorozat egy csapatnyi imádni való rosszcsont – Jack, Jerry, Milton, Kim és mesterük, Szenszei Rudy – történetét követi végig a Bobby Wasabi Harcművészeti Akadémián, és bemutatja, miként küzdenek meg a srácok a náluk erősebb harcosokkal, keverednek őrült kalandokba a dodzsón kívül, és hogyan teszik az eddigieknél is magasabbra a lécet, miközben önmagukról és egymásról is egyre többet tanulnak.