Milo Murphy törvénye
Milo mindig számít a váratlan dolgokra, és bármi is romlik el, ő készen áll, felvértezve tudással, egy hátizsáknyi cuccal és végtelen optimizmussal.
Milo Murphy a Murphy törvénye névadójának ük-ük-ükunokája. Milo mindig számít a váratlan dolgokra. Bármi is romlik el, ő tudással, egy hátizsáknyi cuccal és végtelen optimizmussal felvértezve minden eshetőségre készen áll, hogy bármilyen katasztrófából egy jó kis kalandot hozzon ki.