The Flood
Dél-Afrika legnagyobb sivatagának szívében egy csoda bújik meg, az Okavango deltája Botswanában. A Föld egyik legváltozatosabb élőhelye minden évben fantasztikus átalakuláson megy át, amikor a sivatagból egy csodálatos vízi világ születik. Sokaknak az áradás az életet jelenti, másoknak azonban komoly kihívásokat. Ám mindenki számára Afrika nagy áradása diktálja az élet ritmusát.