Ez a megrendítő dokumentumfilm három férfi életét szövi össze, akik Isztambul híres Boszporusz-hídján dolgoznak, és mesélnek a mindennapjaikról, az emlékeikről és a vágyaikról. Történeteikből mozaikként épül fel az élet a hídon, így a film egyedik és emberközeli nézőpontból mutatja meg a várost és csendes őrzőit.