Please Hold the Line
Kelet-Európa modern Bábel tornyában egy kábelszerelő-csapat tagjai váratlan filozófusokká válnak. Rendíthetetlen humorral kapcsolják össze a disszonáns világot, kaotikus munkák között lavírozva tartják fenn a kommunikációt, és szellemesen reflektálnak az emberi létre.