Magassági ámor
A légiutas kísérőként több mint 50 ezer kilométert repülő Montana Moore (Paula Patton) számtalan mulatságos találkozást él meg, miközben elhatározza, hogy még húga esküvője előtt megtalálja a „Mr. Igazit”.
Paula Patton a főszereplője ennek az elsőrendű komédiának, amelyben más sztárok is szerepelnek. Nem fogod abbahagyni a nevetést, a szíved szárnyalni fog! A légi-utaskísérő Montana Moore (Patton) okos, szexi és betegesen egyedülálló. Elhatározza, hogy 30 nap alatt, még húga esküvője előtt kapcsolatokra tegyen szert, és megtalálja a „Mr. Igazit”. Szerencsére barátai tervet eszelnek ki Montana megsegítésére, hogy földet érjen... a tökéletes pasival!