Terápiás szerelem
Egy gyógytornász megvalósítja álmát, hogy a New Jersey Nets edzője lesz, miután rehabilitálja és beleszeret sztárjátékosukba, akit majdnem elveszít gyönyörű, de haszonleső unokatestvére miatt.
Queen Latifah és Common remek szórakozást nyújtanak ebben a bájos történetben, ami a kosárlabdáról, a reményről és a szerelemről szól. Leslie Wright (Latifah) egy szókimondó fizikoterapeuta, akire élete feladatát bízzák: neki kell talpra állítania a sérült NBA-sztár Scott McKnightot (Common). Leslie nemcsak formába hozza Scottot, hanem abban is segít neki, hogy játékban is szintet léphessen. Minden jól megy egészen addig, amíg Leslie bele nem zúg a férfiba. Scott nem vesz tudomást a lány növekvő vonzalmáról, és csak Morganre (Paula Patton), Leslie szexi és csábító barátnőjére vet szemet. Leslie-nek mindent kockára kell tennie, hogy kiderüljön, egymásnak valók-e Scott-tal.