Miután ikertestvére eltűnt tizennyolc évvel ezelőtt, Eun Gye-hoon elvesztett vele minden érzelmi kapcsolatot. Egy napon Gye-hoon érezni kezdi egy másik jelenlét érzelmeit, és Jihwa-dong környékére indul, ahol testvére eltűnt. Találkozik Noh Da-hyunnal, akihez érzelmek fűzik. Ez az emberi, misztikus dráma és romantikus fantasy végigköveti egy férfi történetét, aki megtapasztalja egy furcsa nő érzelmeit.
Da-hyun a holttestet keresi. Gye-hoon figyelemmel követi az ügyet, ha ő lenne az eltűnt testvér.
A holttest eltűnik a hűtőből. Megjelenik Eun-jung. Da-hyun érzelmeket kezd táplálni Gye-hoon felé.
Da-hyun tudatán kívül kezd érzelmeket táplálni Gye-hoon felé. Tartja a távolságot, de aggódik.
Jin-geun életben visszatér. Gye-hoon megvédi Da-hyunt. Eközben Eun-jung előbújik.
Da-hyun bevallja érzéseit, és különválik Gye-hoontól. Fény derül Eun-jun valódi kilétére.
Da-hyun fél, hogy az álmai valósak. Kiderül az ok, hogy Gye-hoon miért tért vissza Jihwa-dongba.
Gye-hoon és Da-hyun csókolóznak és titokban randevúzni kezdenek. Da-hyun a vörös kaput keresi.
Jin-geunt megölik, Gye-hoon pedig fél, hogy elveszíti Da-hyunt, aki megtudja Bok-hee titkát.