Jane
Brett Morgen rendező több mint 100 órányi, eddig nem látott archív felvételből merítve meséli el JANE történetét, egy nőét, akinek csimpánzkutatásai forradalmasították a természetről alkotott képünket. A film a legendás zeneszerző, Philip Glass nagyzenekari zenéjére készült, és intim portrét nyújt Jane Goodallról - az úttörőről, aki a világ egyik legcsodáltabb természetvédőjévé vált.