Aeronaut
Kevin arról álmodozik, hogy pilóta lesz, és kishúgával, Jaimyvel együtt végre elmenekülhet a valóság elől. A hőn áhított szabadságot egy gyönyörű repülőgépmodell jelképezi, amelyre szemefényeként vigyáz. Ám egy nap a húga megkaparintja a féltve őrzött játékot, ami komoly próbára teszi a fiú testvéri szeretetét.
Szívvel-lélekkel készített, rövid stop-motion animáció a tízéves Kevinről, aki egy zsarnoki apa mellett nő fel. A fiú arról álmodozik, hogy pilóta lesz, és kishúgával, Jaimyvel együtt mindent maga mögött hagy. Álmait egy gyönyörű, új repülőgépmodell testesíti meg – a hőn áhított szabadság jelképe –, amire szemefényeként vigyáz. Ám egy nap a húga megkaparintja a féltve őrzött kincset, ami próbára teszi a fiú testvéri szeretetét. Vajon sikerül megmentenie az álmát, mielőtt az darabokra hullik? És mi a fontosabb: a testvéri kötelék vagy egy élettelen tárgy?