Father and Daughter
Egy keserédes történet apa és lánya közötti mély kötelékről. A tágas holland síkságon egy apa búcsúzik a kislányától. Múlnak az évszakok, s a lány nővé cseperedik, aki családot alapít. Apjának hiánya azonban örökké vele marad.