A rendkívüli
Üdv egy olyan világban, ahol 18 éves kora felett mindenki szupererőt kap. Mindenki, kivéve a 25 éves Jent, aki kirekesztettnek érzi magát. Szerencsére Jen lakótársai, Carrie, Kash és egy titokzatos kóbor macska nem hagyják őt önsajnálatba süllyedni. Egy nagy és zavaros világban sodródva, és mindössze némi reménnyel és óriási kétségbeeséssel felvértezve Jen nekivág, hogy megtalálja a lehetséges szuperképességét. De közben talán rájön, hogy mekkora örömöt adhat simán csak okésnak lenni.
Jen bekerül a klinikára, a bandára pedig titkok és egy szakítás közepette új kezdet vár.
Jen és Sperm az apa-fiú kötődés és a párkapcsolat közt navigál. Kash állást kap Carrie munkahelyén.
Jen kísérlete katasztrofálisan végződik, Kash pedig szörnyű szárnysegédnek bizonyul.
Jen és Nora rivalizálása egyre durvul. Sperm nehéz döntés elé kerül. Carrie nagyon igyekszik.
Jen küzd az apakomplexusával. Sperm próbál egyenlíteni. Carrie és Kash rájön, hogy valami hiányzik.