Törzsutas a világ végén
Az extrém kalandor, Hazen Audel újraéli legizgalmasabb, legfájdalmasabb és legundorítóbb pillanatait, és felfedi, mi kell ahhoz, hogy túlélőmester legyél. A víz megtalálása, a fehérje beszerzése, a menedék építése és a tűz gyújtása elengedhetetlen az életbenmaradáshoz, de a világ egyes vidékein ezeket a túlélési alapokat lehetetlen elsajátítani.
Hazen Audel egy tüzes vulkánon keresztül jut el a salkon vadászokhoz a vanuatui Gaua szigetén.
Hazen Audel a dzsungel mélyére merészkedik, ahol a makushi törzs tagjai óriáshalakra vadásznak.
Hazen Audel a kenyai síkságon csatangol, hogy ráleljen az értékes tevéket őrző rendille harcosokra.