Bear Grylls – Sztárok a vadonban: A kihívás
Bear Grylls még tovább fokozza az izgalmakat: ezúttal alapvető túlélőmódszereket tanít a különböző sztárvendégeknek, akiknek aztán különböző krízishelyzetekben kell helytállniuk.