Segítség, felnőttem!
Szívhez szóló vígjáték Tom Hanks főszereplésével, melyben egy fiatal fiú rájön, hogy a felnőttkor sem fenékig tejfel, amikor varázsütésre valóra válik álma, és felnőtt lesz.