Tutankhamon kincsei
Amikor 1922-ben Howard Carter rábukkant Tutanhamon sírjára, a felfedezés világszerte a címlapokra került. Felfedezésük óta most sikerült mind az 5398 tárgyat újra összegyűjteni az új Nagy Egyiptomi Múzeumban.
Tutanhamont sok használati tárggyal temették el, de maszkot nem tettek a sírjába.