történelem, dokusorozat
Albert Lin, a National Geographic felfedezője a guatemalai dzsungelbe látogat, hogy megvizsgálja, hogyan tárja fel egy új csúcstechnológiás kincses térkép az ősi romok tízezreit. Régészek tucatjai indulnak útnak, hogy feltárják az 1500 éve elveszett romokat. Amit pedig találnak, az újraírja a világ egyik legtitokzatosabb ősi civilizációjának történetét.