Good Trouble
Callie és Mariana diplomát szerzett, és Los Angeles belvárosába költöztek. A nővérek a szerelem, a szex és a bonyolult kapcsolatok között navigálnak, amelyek együtt járnak a városi élettel, ha az ember a 20-as éveiben jár.