akció és kaland
A tengerészgyalogság egykori különleges alakulatának parancsnoka vadászik egy gyémántrabló bandára, akik elrabolták a feleségét.
A WWE bajnok John Cena a tengerészgyalogos John Triton szerepében dominál. Ahol veszély van, ott Triton általában a közepén van, és nem a szabályok szerint játszik! Miután akaratán kívül leszerelik Irakból, Triton gyönyörű feleségét, Kate-et (Kelly Carlson) elrabolják könyörtelen ékszertolvajok, akiket egy kegyetlen gyilkos (Robert Patrick) vezet! Most Tritonnak kell harcolnia a nő megmentéséért, felhasználva legerősebb fegyverét – saját magát!