Die Hard 4.0 - Legdrágább az életed
Bruce Willis újfent a detektív, John McClane szerepébe bújik, és ezúttal hagyományos módszereket bevetve próbál megfékezni egy hi-tech hackert, aki az egész országot megbénító támadást tervez.