When a Dream Comes True
A 40. életévéhez közel, az esküvője a küszöbén, Ed rájön, hogy az élete nem úgy alakult, ahogyan azt eltervezte. Identitásválság veszi kezdetét, ami arra készteti, hogy mindent feladjon, és megpróbálja megvalósítani gyermekkori álmát - az amerikai álmot -, kockáztatva, hogy elveszíti menyasszonyát, tönkreteszi a vállalkozását, és bolondot csinál magából családja és barátai előtt.