Vállalkozók
Egy ambiciózus, ám annál tanácstalanabb vállalkozói csapat a No Comfort Zone nevű közösségi térben próbál szerencsét. Büszkén hangoztatják, hogy kiléptek a komfortzónából, a maguk urai lettek, szenvedélyből élnek, és világmegváltó terveken dolgoznak – miközben a mindennapi megélhetésük is bizonytalan.
Egy csapat vállalkozó büszkén lép ki a komfortzónájából, hogy megváltsa a világot és nagyhatalmú cégvezetővé váljon – miközben önmagukat is alig tudják fenntartani. Nap mint nap megfordulnak a No Comfort Zone nevű közösségi térben, amelyet Gonzalo, egy lusta milliomos és Jacobo, egy önjelölt startup-guru álmodott meg, abban a reményben, hogy egyszer végre tényleg beindul valami. Ám a mindennapok kijózanító valósága lassan világossá teszi számukra, hogy az üzleti világ gyakran tele van illúziókkal és üres álmokkal, hogy a jó kapcsolatok szinte mindig fontosabbak a jó ötleteknél, és hogy talán rossz döntést hoztak, amikor feladták hagyományos állásaikat.
Vendég érkezik a No Comfort Zone-ba, hogy beszédet tartson. Meglátásainak váratlan hatása lesz.
Jacobónak remek ötlete támad: podcastot indít, hogy terjessze a vállalkozói szemlélet üzenetét.
A No Comfort Zone tevékenységeinek sűrű menetrendje kezdi leterhelni a vállalkozókat.
Egy üzleti angyal érkezik a No Comfort Zone-ba, hogy levadásszon egy milliódolláros ötletet.
Pep egy orvosi vizsgálat eredményeit várja. Jacobo ezt a felemelkedés lehetőségének tekinti.