Üdv a Földön!
Will Smith 1000 méter mélyre merül az óceánba, hogy a sötétben elé táruljon a színek rejtett világa.
Will Smith átszeli a Serengeti Nemzeti Parkot, hogy megcsodálja a Föld egyik legnagyobb vándorlását.
Will Smith a lassú és gyors mozgások rejtett világát kutatja a Föld legöregebb sivatagában.