Free Guy
A banki kasszás (Ryan Reynolds) rájön, hogy ő csupán egy háttérszereplő egy nyílt videójátékban, és úgy dönt, hogy a saját történetének hősévé válik. Egy olyan világban, ahol nincsenek korlátok, elhatározza, hogy a saját módján megmenti a saját világát, mielőtt még túl késő lenne.