Max Payne - Egyszemélyes háború
Mark Wahlberg kirobbanó alakítást nyújt a legendás, kőkemény videojáték alapján készült az akciódús thrillerben. Max Payne egy öntörvényű zsaru, aki nem sokat törődik a szabályokkal, és akinek nincs vesztenivalója. Bosszút akar állni azokon, akik felelősek családja brutális lemészárlásáért, de megszállott nyomozása rémálomszerű utazásra viszi.