Tolkien feltárja az árva szerző korai éveit, miközben barátságra, szerelemre és művészi ihletre lel az iskolai számkivetettek egy csoportjában.
Tolkien feltárja az árva szerző korai éveit, miközben barátságra, szerelemre és művészi ihletre lel az iskolai számkivetettek egy csoportjában. Ezzel az I. világháborúba kerül, ami azzal fenyeget, hogy szétszakítja a „szövetséget”. Mindezek a tapasztalatok arra ösztönözik Tolkient, hogy megírja híres Középfölde-regényeit.