Egy rejtett élet
A remek képzelőerővel megáldott író-rendező Terrence Malick valós eseményeken alapuló története arról a méltatlanul elfeledett Franz Jägerstätterről szól, aki a második világháború alatt nem volt hajlandó a nácik oldalán harcolni. Bár az osztrák gazdát árulásért kivégzéssel fenyegetik, rendíthetetlen hite és felesége, Fani és három gyermekük iránti szeretete megacélozza lelkét.