The Beatles: Let It Be
Michael Lindsay-Hogg rendező a The Beatles zenekarról szóló eredeti 1970-es filmje 50 év után most először elérhető. A „Let It Be” először 1970 májusában jelent meg a The Beatles feloszlásának idején, és most elfoglalja méltó helyét a zenekar történetében.