The Beatles: Get Back
A Beatles megérkezik a Twickenham Stúdióba. Három hetük van összehozni 14 dalt és egy koncertet.
John, Paul és Ringo találkoznak George-dzsal annak távozása után, és átköltöznek az Apple Stúdióba.
A Beatles-nek el kell döntenie, három év kihagyás után fellépjen-e a zenekar újra élőben.