A Slab City egy hajléktalan közösség a Sonora-sivatagban, és az „utolsó szabad hely Amerikában”. A lakók lerobbant lakókocsikban vagy régi iskolabuszokban élnek vízvezeték, elektromosáram és szennyvízrendszer nélkül. A legközelebbi szomszédjuk a tengerészgyalogság, akik légi-bombázási gyakorlatokat végeznek a területen.