Story of... Coffee
Kísérje el a kávépörkölő és szociális vállalkozó Dean Cycont és a Globe Trekker műsorvezetőjét, Judith Jonest, akik a kávé történetét tárják fel a „Coffee: The Drink that Changed America” filmjükben. Visszavezetik a kávé eredetét több mint ezer évre, Etiópiába, beszélnek népszerűségéről az arab muszlimok körében és a kávéházak elterjedéséről az Oszmán Birodalomban.