LA Clippers: A legnehezebb szezon
Az ESPN 30 for 30 podcastjának Sterling-ügyek című része alapján készült limitált sorozat bepillantást nyújt egy hírhedt NBA-csapattulajdonos rasszista kijelentései mögé, amelyek világszerte hallhatóak voltak az arról készült felvételnek köszönhetően.