Felemelkedés
A „Felemelkedés” a valóságban megtörtént diadalmas történet, amely arról a figyelemreméltó családról szól, amely a liga történetének első NBA-bajnok testvértrióját, Giannis és Thanasis Antetokounmpót (Milwaukee Bucks), Kostas Antetokounmpót (Los Angeles Lakers), továbbá öccsüket, Alexet (Los Angeles Lakers) adta a világnak.
A „Felemelkedés” a valóságban megtörtént diadalmas történet, amely arról a figyelemreméltó családról szól, amely a liga történetének első NBA-bajnok testvértrióját, Giannis és Thanasis Antetokounmpót (Milwaukee Bucks), Kostas Antetokounmpót (Los Angeles Lakers), továbbá öccsüket, Alexet (Los Angeles Lakers) adta a világnak. A nézők még soha nem láthattak olyan történetet, mint az Antetokounmpóké, amelyben keveredik a nigériai származás, a görög nemzetiség és a rendkívüli sportolói képességek. A „Felemelkedés” című filmben a nézők tanúi lehetnek annak, hogy egy család álma, elszántsága és hite hogyan emelte ki őket az ismeretlenségből, hogy elindítsa három NBA-bajnok – a kétszeres Legértékesebb Játékos címmel rendelkező Giannis és testvérei, Thanasis és Kostas – karrierjét. A 2021-es szezonban Giannis és Thanasis segítettek abban, hogy a Bucks 50 év után először nyerjen bajnoki gyűrűt, míg Kostas az előző szezon bajnoka, a Lakers játékosa volt. Miután Nigériából kivándoroltak Görögországba, Vera és Charles Antetokounmpo a túlélésért és öt gyermekük eltartásáért küzdött, miközben naponta a kitoloncolás veszélye fenyegette őket. Mivel legidősebb fiuk még mindig Nigériában, rokonoknál élt, a házaspár kétségbeesetten próbálta megszerezni a görög állampolgárságot, de egy olyan rendszerrel találták magukat szemben, amely minden lépésnél akadályozta őket. Ha éppen nem árusítottak a család többi tagjával használati cikkeket a turistáknak Athén utcáin, a testvérek egy helyi ifjúsági csapatban kosárlabdáztak. Későn kezdtek bele a sportágba, de felfedezték, milyen nagyszerű képességeik vannak a kosárlabdapályán, és keményen megdolgoztak érte, hogy világklasszis sportolókká váljanak. Giannis 2013-ban egy ügynök segítségével benevezett az NBA-börzére, amely nemcsak az ő, hanem az egész családja életét megváltoztatta.