Különleges építmények: A Real Madrid szuperstadionja
A Real Madrid egyedülálló technológiai megoldásokkal és egyetlen mérkőzés kihagyása nélkül alakítja át stadionját, a Santiago Bernabéut.
A Real Madrid, a legtöbb Bajnokok Ligája-címmel rendelkező labdarúgóklub egyedülálló felújításra készül a stadionjában. Az új Santiago Bernabéu fémhomlokzatot, behúzható tetőt, 360º-os videós eredményjelzőt és logisztikai gyűrűt kap. Ez lesz az első olyan stadion, amely egy forradalmi rendszerrel a föld alatt tárolja a pályát, miközben továbbra is mérkőzéseknek ad otthont, a mérnöki képességek határát súrolva.