A maják eltemetett titkai
A maja legenda szerint egy rejtett földalatti barlang fekszik Chichén Itzá alatt, így a csúcstechnológiával felszerelt régészek elindulnak felfedezi az eltemetett igazságot.
Nyolcszáz évvel ezelőtt az ősi maja civilizáció összeomlott, és a romokat lassan eltünteti az idő. Egy csapat csúcstechnológiával felszerelt régész megpróbálja megőrizni ezeket a megszentelt területeket, és közben rálelnek az El Castillo alatt fekvő barlangról szóló maja legendák mögötti igazságra. Élvonalbeli technológiával felszerelve elindulnak, hogy kiderítsék az igazat a Chichén Itzá eltemetett titkáról.