Jonas Brothers: Karácsonyra otthon vagyunk – Ünnepi hangulatban
Jöjj ünnepi hangulatba! A Jonas Brothers (Kevin, Joe és Nick) a kandalló fölé akasztja a zoknikat, miközben a tűzben ropog a hasábfa, és a film ünnepi zenéje szól a másik szobából.