Soul
A film Eneko Atxa Japánba vezető útját meséli el, ahol találkozik a 91 éves Jiro Onóval. Mindkét neves séf három Michelin-csillaggal rendelkezik. Különbségeik - koruk és származásuk - ellenére mindketten szenvedélyesen főznek és a kiválóságra törekszenek.