A világ legjobb úti céljai Antoni Porowskival
Antoni Porowski az útikönyveket félretéve kelti életre a National Geographic közkedvelt sorozatát, miközben Párizsban, Mexikóvárosban, Londonban és New Yorkban kutat autentikus, felejthetetlen élmények után. Az ikonikus nevezetességektől a rejtett kincsekig megmutatja, hová érdemes menni, hol szálljunk meg és mit együnk, és közben felfedezi a kultúrát és az embereket, akik a városok lelkét adják.
Az ikonikus helyektől a rejtett gyöngyszemekig – Antoni Porowski a világ legkülönlegesebb úti céljait fedezi fel a Nat Geo népszerű „A világ legjobbjai” sorozatának nyomdokain. Párizs, Mexikóváros, London és szülővárosa, New York mélyére ásva Antoni olyan hiteles és felejthetetlen élményeket keres, amelyek méltán kerülhetnek a világ legjobbjai közé. Antoni gondosan összeállított, inspiráló utazása a legjobb szállásokat, éttermeket és látnivalókat mutatja be, és az útikönyveken túlra kalauzol, hogy felfedezhessük az egyes városok valódi lényegét, kultúráját és mindenekelőtt az ott élő embereket.
Antoni felfedezi Mexikóváros lenyűgöző ételeit, építészetét és pezsgő kultúráját.